Latest Movie :

Streaming Jag r min egen 2013 Film!

Free Streaming Jag r min egen (2013)

  • MOVIE page: Jag r min egen (2013)
  • Rate: (awaiting 5 votes) Your Rating: Saving vote... Deleting vote... /10 total (delete | history) Sorry, there was a problem MOVIEmeter: Down 9% in popularity this week. See why on IMDbPro. Director: Johan Bergqvist Writers: Johan Bergqvist Johan Bergqvist (writer) Release Date:2013 (Sweden) See more 
  • Genre: Crime | Drama | Thriller
  • Runtime: 93 min
  • Filming Location: Sweden
  • Director: Johan Bergqvist
  • Stars: Christoffer Latvala, Leia Bergqvist, Fredrik Blom | See full cast and crew
  • Original Music By: Fredrik Blom   
  • Plot Keyword: Drug Dealer | Cop Killer | Surrogate Father | Baby | Independent Film
Writing Credits By:
    (in alphabetical order)
  • Johan Bergqvist  (as Johan Bergkvist)
  • Johan Bergqvist  writer



Ridskolan-best of R-unk 70mc fyller 1 r Rttans Huvudglob Smakprov! - [WoW BM Hunter BG] - Livecom Spelar ett rymmar spel 


Plot: Coen-esque crime drama about a drifting drug dealer on the run in the Swedish countryside who ends up with a baby on his hands. Full summary » |  »

Story: In the far stretching forest landscape of Sweden, M, a drug dealer on the run from the law for killing a cop gets in to the position where he has to care for a baby girl. With the child's welfare in peril he pursues a deadline to deliver a batch of the killer drug grunt to his notorious boss, before escaping the country. Written byJohan Bergqvist

Produced By:

  • Johan Bergqvist known as producer (as Johan Bergkvist)
  • Emma Bergsten known as co-producer
  • Linda Lundberg known as line producer
  • Filip Tegstedt known as associate producer

FullCast & Crew:
  • Christoffer Latvala known as M / Dad in dream
  • Leia Bergqvist known as Älva Svensson
  • other cast:
  • Fredrik Blom known as Unmarked police car cop 1
  • Margareta Pettersson known as Lena
  • Johan Bergqvist known as Älva's dad
  • Isabelle Gagnefur known as Sanna
  • Timmy Olsson known as Unmarked police car cop 2
  • Sabina Heitmann known as Teres
  • Johanna Sandström known as Ylva
  • Kent Arvidsson known as Costoms officer
  • Johnny Melin known as Police
  • Veronika Larsson known as Waitress
  • Stefan Jönsson known as Mats
  • Christoffer Latvala known as M
  • Roland Nordqvist known as Petri
  • Jörgen Appelgren known as Frans
  • Mia Zackrisson known as M's mother
  • Emelie Gustafsson known as Sirpa
  • Tobias Sigvardsson known as Cashier
  • Bitte Holländare known as Berry picking woman
  • Alexander Thisell known as Radio talker
  • Tord Göransson known as Man in window
  • Fredrik Hansson known as Man in weelchair
  • Daniel Heldevik known as Berry picking man

Production Companies:

  • Café Noir
  • Jämtfilm




Related Search :
Jag r Min Egen Dolly Parton - Filmfestival ldersgns: 15 r: Lngd: 1:37 : En film om de fyra snger-skorna Nina Persson, Lotta Wengln, Cecilia Nord-lund, Helena Josefsson och musikproducenten Gudrun Jag r min egen (2013) - IMDb In the far stretching forest landscape of Sweden, M, a drug dealer on the run from the law for killing a cop gets in to the position where he has to care for a baby ... NZBIndex - We index, you search NZBIndex.nl - We index, you search on the best usenet search engine on the web. Jag r min egen Dolly Parton Cast and Crew - Cast Photos and ... Find Jag r min egen Dolly Parton cast and crew information, cast photos, movie interviews, and more on Fandango.com. Jag r Min Egen Dolly Parton - Video - Metacafe - Online Video ... Jag r min egen Dolly Parton, en film om de fyra sngerskorna Nina Persson, Cecilia Nordlund, Lotta Wengln, Helena Josefsson och musikproducenten ... Jag r Min Egen - About Facebook Jag r Min Egen. 291 likes 59 talking about this. An unscrupulous drug dealer without conscience is drifting through the Swedish countryside. When he one day is ... Jag r min egen fru - Wikipedia Jag r min egen fru r en pjs skriven av Doug Wright som handlar om Charlotte von Mahlsdorfs liv. ... Sidan ndrades senast den 9 mars 2013 kl. 19.53. Jag r Min Egen Facebook Jag r Min Egen. 293 likes 2 talking about this. ... Gilla och dela den hr bilden - s drar vi vinnaren den 20/4 - 2013. See Translation.
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Copyright © 2011. watching films online in DVD 720p and 1080p - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger